3 de març 2012

Volum 2D

5 comentaris:

  1. me duele la mano aun de hacer tantos puntos

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt treballar el volum. He après ha dibuixar d'una manera o perspectiva diferent.Es pot fer a partir de línies o bé punts.

    ResponElimina
  3. Ostres, aquests si que no em van agradar. Primer, amb el dels puntets, em vaig adonar de que tinc menys paciència de la que jo creia i a sobre se'm donava realment malament. I a l'hora de fer les sombres estava en la mateixa, mai ho podia acabar perquè mai ho feia bé però desprès ho veus i penses jope quina currada en realitat eh! I en el positiu i negatiu era una mica liat perquè no et podies equivocar però va estar bé

    ResponElimina
  4. Doncs a mi si que em va agradar, crec que se'm dona bé fer ombres i m'entretenc molt!

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina